U Tabella 2 di l'AWWA C207-18 furnisce specificazioni per i bridi di l'annu di Classe D. AWWA C207-18 hè un standard publicatu da l'American Water Works Association (AWWA) chì delinea e dimensioni è tolleranze per i flange di tubi d'acciaio utilizati in sistemi di acque.
I flange di anelli di Classe D sò pensati per l'usu cù tubi d'acciaio per servizii cù pressioni da moderate à alte. Queste flange sò tipicamente aduprate in l'applicazioni di l'acqua è di l'acqua residuale induve e pressioni operative sò più altu ch'è quelli per i flange di Classe B.
A Tabella 2 specifica diverse dimensioni per i flange di Classe D, cum'è u diametru di u circhiu di bulloni, u numeru di fori di bulloni, u diametru di u foru di bullone, u spessore di a flange, a lunghezza di u mozzu è e dimensioni di a faccia. Queste specificazioni assicuranu chì e flange sò fabbricate à i normi richiesti è guarantisci l'allineamentu è a sigillatura curretta quandu sò cunnessi à i sistemi di tubazioni.
I flange di anello di Classe D sò tipicamente fabbricati da l'acciaio di carbone o l'acciaio inossidabile è sò capaci di sustene a pressione operativa più alta di i sistemi di distribuzione d'acqua. I flange sò pensati per furnisce una cunnessione affidabile è senza perdite trà tubi, valvole è raccordi in applicazioni di acque.
In riassuntu, i flange di anelli di Classe D cum'è specificati in a Tabella 2 di AWWA C207-18 sò cumpunenti critichi in i sistemi di distribuzione d'acqua, chì furnisce una cunnessione forte è sicura per l'infrastruttura di tubazioni in impianti di trattamentu d'acqua, impianti di acque reflue è rete di fornitura d'acqua municipale.